T2 avec terrasse et parking, plage à 10 min à pied
Most popular services
Rooms
Area Info
Facilities - T2 avec terrasse et parking, plage à 10 min à pied
- Parking
- Free parking
- Parking on site
- Private Parking
- Pet friendly
- Smoke-free property
- Air conditioning
- Wifi in all areas
- Internet
- Wifi
- Free Wifi
- Terrace
House Rules
The Fine Print
Frequently Asked Questions
Check-in starts at 15:00 and check-out is until 11:00.
The property address is B23 452 Avenue du Docteur Julien Lefebvre, Villeneuve-Loubet, France.
Current prices at T2 avec terrasse et parking, plage à 10 min à pied are available after selecting travel dates.
For dining nearby, guests can visit Sarl la Table de Julien (50 m) and KFC (600 m).
The staff at T2 avec terrasse et parking, plage à 10 min à pied speak at least two languages, including English and French.
A number of local points of interest can be found in the area, including Fort Royal Sainte-Marguerite Island (14.1 km), Picasso Museum (5.9 km), MAMAC (14.2 km) and Promenade du Paillon (13.7 km), giving guests multiple sightseeing options.
The distance from the center of Villeneuve-Loubet to the apartment is around 2.8 km.
T2 avec terrasse et parking, plage à 10 min à pied features a single room type: One-Bedroom Apartment.
Yes, free parking is available on site for guests.
T2 avec terrasse et parking, plage à 10 min à pied allows pets for guests traveling with animals.
Airport transfer is available for guests staying at T2 avec terrasse et parking, plage à 10 min à pied.
The nearest airport, Nice Côte d'Azur Airport, is located about 9 km from the property.